Tele van a faszom

Kisebb-nagyobb nehézségek nap mint nap adódhatnak. De amikor egy vagy több ezek közül rendszeresen jelentkezik, könnyen tele lesz vele a faszunk. E blog ezeket kísérli meg csokorba gyűjteni, ti is küldhettek anyagot a televanafaszom@hotmail.com e-mail címre. Ha sikerül, fasza kis kosár lesz

Tele van a faszom a bkv-val

2010.03.21. 20:24 | TelevanAdmin | 2 komment

Szép koratavaszi reggel köszöntött ránk ma reggel, minden flottul ment, amihez csak hozzákezdtem (nem égettem oda a pirítóst, nem vágtam le az orrom a borotvával, kaptam madáreleséget a piacon).


Aztán megérkeztem a Szentendrei HÉV Békásmegyer megálló peronjára.


A 8:26-ost mondjuk pont lekéstem, pedig ez üres HÉV szokott lenni (teli HÉV: Szentendréről jön, 75%-ban tele van; üres HÉV: Békásról indul, és üres amikor beáll az állomásra (és így van ülőhely)).


Kicsit gyanús volt, hogy 8:28-kor miért van ennyi ember, ekkor már sejtettem hogy ezzel az utazással még tele lesz ma a faszom.


8:34-es a következő HÉV, erre várt a Nép. 8:31-kor bemondta a "Hangos", hogy technikai okok miatt Békásmegyer és Batthyány tér megállók között a HÉV nem közlekedik. Ezen a vonalon HÉV-pótló autóbuszok közlekednek.


Na, mindenki átfittyent a 11-es út alatti aluljárón, én személy szerint 8:33-ra értem oda ahol a pólóbusz szokott megállni.


Két busz állt bent, mindkettő 160-as, elöl egy régi Ikarusz, mögötte egy új Volvo. Az Ikarusra felszálltak ezren, és elment. Pár perc múlva a Volvo is kinyitotta az ajtókat, és felszálltak rá 2000-en. Alig akart beindulni, majd ment öt métert, rángatózva, félig-meddig leffuladva, és lerohadt. Az emberek persze kérdezgették egymástól, hogy "mire várunk?". Na vajon, mire. Nem volt furi hogy rángat a busz és hörög a motor?


Ja, ha már emberek: biztos veletek is fordult már elő, hogy a járda szélén a padkától 20 cm-re álltok, buszra, villamosra ilyesmire várva. És akkor megjelenik egy mamóka vagy egy kis picsa, lelép az útra, majd onnan fellép a padkakőre, így hátrébblökve téged, és lényegében eléd tolakodva. Na speciel, ezzel is tele szokott lenni a faszom. (Izmozni nem szeretek, hogy nem engedem fellépni, mert ha elbassza valami, akkor baszhatom)


Időközben a pótlóbuszoknak se híre, se hamva, ekkor volt 8:48, a pótlóbusz-megállóban várakozás 15. perce.

Ekkor a távolból üvéltés hangjait hozza a szél: "Hölgyeim és Uraim! A műszaki problémát elhárítottuk, a HÉV újra közlekedeik."


Vissza a peronra, százezer ember, de a 8:53-asra felfértem, és végigheringeztem az utat az Árpád-hídig.


A késlekedés nem volt még fél óra sem (nekem legalábbis), így a faszom elsősorban nem emiatt van tele a BKV-val, hanem a balfék tájékoztatásért.


Pótlóbusz?! Negyed óráig sehol majd "megjavul" a HÉV? Ha nem javul meg, akkor mikor indultak volna el azok a nyamvadt buszok, és ami a fő, mikorra értek volna Békásra?


Nem lett volna jobb először csak annyit bemondani, hogy technikai nehézségek vannak, kérjük türelmüket? És aztán vagy azt hogy ok, ez lerohadt, pótlóbusz lesz (és akkor tényleg jönnek is buszok), vagy azt hogy előre láthatóan 15 perc múlva újraindul a forgalom?

A bejegyzés trackback címe:

https://televanafaszom.blog.hu/api/trackback/id/tr911857575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MrCain 2010.03.22. 13:21:43

Büdös, hugyos hajléktalan nem is volt? Akkor ez nem volt olyan szörnyű BKV-zás. Amúgymeg BKV - Önnek jár

corphicks 2010.07.20. 21:23:59

1942-ben ismertem meg Dániel Zoltánt, akkor még nem sejtettem, hogy ezzel az utazással még tele lesz a faszom.
süti beállítások módosítása